Mijn eerste reis - Reisverslagen van Michiel Buijsse - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Michiel Buijsse - WaarBenJij.nu

20 Augustus 2015

Terug in Nederland

26 Juni 2015

Einde stage!

26 April 2015

Een blik van ver met de harde realiteit

18 Maart 2015

Een mooie bestemming voor het sponsorgeld!

26 Januari 2015

5 maanden verder
Michiel

Gedurende de periode van 20 augustus 2014 tot 19 augustus 2015 woon ik in Peru. Inmiddels zit ik in het derde jaar van de hbo-opleiding Maatschappelijk Werk & Dienstverlening. Het derde jaar staat in het teken van stage. Ik heb ervoor gekozen om mijn stage te doen bij Stichting Los Cachorros in Ayacucho te Peru. Stichting Los Cachorros zet zich in voor straatkinderen van 6 tot 18 jaar in Ayacucho die door diverse omstandigheden niet meer thuis kunnen wonen. Door middel van staatwerk, onderwijs, nacht- en dagopvang geeft Stichting Los Cachorros deze jongeren een kans een op toekomst op eigen benen. Voorafgaand aan mijn reis naar Peru heb ik een inzamelingsactie gehouden voor Stichting Los Cachorros wat een mooi bedrag heeft opgehaald. Met deze blog kan ik jullie op de hoogte houden van mijn vorderingen omtrent mijn stage en kunnen jullie ook volgen wat er met het sponsorgeld gaat gebeuren!